Ke Medan ke Kita – Hari Pertama dan Kedua

Kali Ni aku ke Medan Indonesia. aku dgn mat. patutnya bertiga pegi. tp si zul tak sen nak pegi lak.

flght aku ke medan. flght malam. smpai sana pun malam la.

Malam Pertama dok kat medan je.

FA AA. comel je. keekkee
Sampai Medan. terus cari kedai. aku makan ni. nama Dia Murtabak Mesir. boleh tahan sedap

Hari kedua. terus ke danau toba

 Bus yg bawak aku ke danau toba 

sblm sampai ke danau toba. kitaorang makan kat sini. 
Tour Guide. pak usman namanya
Ni Hotel aku dan mat

 

Aku & Mat
tempat tido kitaorang. selasa tanpa aircond. sini mmg sejuk

Danau Toba
Dari kota Medan nak ke Parapat. amek masa dalam 7 jam ke 8 jam. sbb naik bus kan. tak boleh laju sgt. Kat Parapat ni mmg sejuk. kalo dok hotel tak payah pasang kipas atau aircond. hotel aku duduk ni mmg belakang danau toba je. mmg hirup udara kat sini. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge